Mereka yang ku hargai

Tuesday, March 1, 2011

Duit,Duit oh Duit.....

Secangkir Tinta Seluas Pandangan Menulis......


Duit,Duit Ohh Duit.....

Salam semua.Adakah diantara Saudara mengalami masalah Duit.Disini saya inin kongsikan Satu cara yang saya selalu Praktikkan apabila mengalami kesempitan Duit.Cara ini memang amat berkesan.

Maaf,Ini bukan Entri tentang untuk cepat kaya ataupun Program Tarik Duit.Saya menulis Petua ini keraan ianya amat berkesan sekiranya mengalami masalah kesempitan Wang.Bagaimanakah caranya.Caranya ialah dengan bersedekah.


Saya percaya daan Yakin bahawa Sekiranya saya Ikhlas bersedekah,tidak lokek pada Rezeki yang diberi Allah,maka Rezeki saya akan murah.Pernahkah anda berhasrat menyimpan wang,Namun ada saja halangan yang melanda.Inilah puncanya mengapa selalu terdapat Halangan.Puncanya anda tidak bersedekah.

Jika anda Lokek untuk bersedekah hatta seringgit pun,sedankan rezeki itu kurniaan Allah,Macamana pula Allah nak menambah Rezekimu?Fikirkan saudara sekelian.....

Motto Secangkir Tinta Seluas Pandangan ialah Dalam Bisnes ada untung rugi,namun didalam Jalan Allah Tiada Rugi,Hanya Untung saja Balasannya.....

No comments:

Post a Comment

post menarik dari saya

Related Posts with Thumbnails