Mereka yang ku hargai

Thursday, May 3, 2012

Belajar menghargai melalui Insan Istimewa

Secangkir Tinta Seluas Pandangan menulis...


Bagaimana saya mendengar?Pernahkah anda mendengar pepatah bahawa org buta walaupun mata mereka tidak dapat melihat,namun hati mereka celik.begitu juga dn saya.walaupun telinga saya pekak,namun hati saya dapat mendengar.macam itulah saya mendengar semua lagu.Saya belajar Menghargai sesuatu dengan cara yang amat Sukar,saya harap awak juga belajar menghargai sesuatu.seperti dialog ombak rindu,Manusia tidak kejam,namun mereka tidak tahu menghargai....


Saya harap anda semua dapat mengambil iktibar dari pengalaman seoran insan  Istimewa ini yang belajar Menghargai melalui cara yang sukar....



Sekian....

No comments:

Post a Comment

post menarik dari saya

Related Posts with Thumbnails