Mereka yang ku hargai

Friday, May 4, 2012

BLOG baru saya

Secangkir tinta seluas Pandangan menulis....

Salam semua.Baru-baru ini saya telah membuka satu blog baru.Blog ini ditulis seperti Jurnal atau Diari saya.Untuk Makluman anda semua,saya adalah salah seorang Penerima Implan Koklea . Implan Koklea adalah cara terakhir dan tercangih untuk membolehkan orang Pekak Mendengar.

Melalui implan koklea,saya telah mula mendengar bunyi-bunyi yang selama ini tidak pernah dibayangkan.Sungguh indah bunyi-bunyian sama ada bunyian semulajadi atau buatan.Jadi saya berharap agar penulisan blog baru saya yan seperti diari akan membolehkan saya bertukar-tukar maklumat dan berkongsi idea kepada penerima Implan Koklea yang lain.

Walaupun Blog baru saya dikhaskan untuk Penerima  Implan Koklea,saya juga berharap masyarakat yang lain juga sudi menjenguk Blog baru ini.Blog baru saya bernama My Bionic Diary.Terima kasih kalian.


Sekian

No comments:

Post a Comment

post menarik dari saya

Related Posts with Thumbnails