Mereka yang ku hargai

Sunday, September 26, 2010

Apa kena dengan Nuffnang dengan Innit

Secangkir Tinta Seluas Pandangan....


Salam semua,baru-baru ini Status Gliterattiku telah ditukar kepada Status Biasa.Puas aku memikirkan mengapakah statusku telah ditukar,sedangkan kesetiaanku kepada Nuffnang tidak berbelah bahagi.

Jadi ku Ringankan Tangan melayangkan sepucuk Warkah,bukan Surat Layang kepada Pihak Nuffnang,bertanya mengapakah statusku telah berubah.Tunggu punya tunggu,hari ini,statusku telah berubah kepada Gliteratti semula,namun apa yang menghairankan tiada maklumbalas dari Pihak Nuffnang mengenai Statusku yang berubah itu.Aku perlukan maklumbalas itu,kerana dengannya,dapatlah diriku mengetahui apa kesilapanku,dan mengelakkannya dimasa depan.


Mungkin ,berlaku kekeliruan didalam sistem Komputer Nuffnang menyebabkan statusku itu berubah.Rugi beberapa hari kerana kurang pendapatan dari Iklan.Malah trafikkku juga menjunam kerana dilarang menyertai Innit.

Tadi ku utuskan Post terbaruku pada Innit,namun pelik,walaupun sudah ping,tidak keluar,eh eh eh,apa dah jadi ni dengan Nuffnang dengan Innit......Pelik aku,Ku cuba postkan kembali,namun hampa kerana Innit menyatakan sudah diping....Aik,jika sudah diping,kemana pula postku itu.....


Pelikkkkkkkkk aku dengan Innit kebelakangan ini.....

5 comments:

  1. diorang ada masalah database degradation service. sabar ye.

    ReplyDelete
  2. aku dulu selalu kena, kejap jadik gliterati kejap tak

    ReplyDelete
  3. saye pon kene gak...hehe..mule2 cam sedih la gak...tapi harap2 dpat balik gliteratti :P

    ReplyDelete
  4. Mungkin sistem database dia org ada malah kut.. tak kenal mana satu intan mana satu kaca :)

    ReplyDelete

post menarik dari saya

Related Posts with Thumbnails