Mereka yang ku hargai

Thursday, April 14, 2011

TIPU-Syurga di bawah Telapak Kaki Ibu......

Secangkir Tinta Seluas Pandangan........



TIPU........PENIPU.....Syurga di Bawah Telapak Kaki Ibu adalah Bohong.....Saat ini aku bersendirian.Diriku tidak terurus,kusut Masai bak Pengemis di Tepi Jalan....Langsung tidak padan dengan Statusku sebagai Wakil Rakyat di Bandar Terkaya Di Negara ini.....

Ibu......Mengapa dikau bersusah payah membesarkan Diriku ini......

Ibu......Mengapa dikau tidak Marah akan Diriku Ini.......

Ibu......Mengapa dikau masih sanggup memaafkan Diriku.......

Aku anak yang Derhaka.Aku adalah Si Tanggang Moden yang Melupakan Jasa Ibu yang Melahirkan....Akulah Si Syaitan dan Iblis Dunia yang Terkutuk yang sanggup meninggalkan Ibu sendiri Di Tepi Jalan bak Sampah yang Terbuang.......Akulah Juga yang memekakkan Telinga apabila Ibu Merayu jangan Ditinggalkan di Tepi Jalan......Anak apakah aku ini........


Tipu,Tipu semuanya Tipu,Iya aku yang menipu Diri sendiri,Menafikan Kebenaran Ayat itu.Iye,aku yang Berdusta,yang membutakan Mata,menulikan Telinga dan Membisukan Lidahku..........Lihatlah Diriku sekarang........


Kerjayaku sebagai Wakil Rakyat Musnah angkara Surat Khabar yang memaparkan Kejahatanku kepada Ibu Sendiri,Isteri dan Anakku menyisihkan diri daripada ku kerana Jijik dengan Perbuatanku,Iya aku yang Bersalah kerana Berdusta kepada mereka.Aku yang berdusta mengatakan menghantar Ibu Ke Kampung kerana Ibu mahu berada disana........Salahku semua ini......


Benarlah bak kata Pepatah,Seorang Ibu mampu menjaga 10,malah 100 anak,Namun 10 hatta 100 anak pun tidak mampu menjaga Ibu Seorang...............



Ingatlah Balasan Anak yang menderhaka kepada Ibunya iaitu
  1. Rezekinya tidak diberkati
  2. Amal jariahnya walaupun sebesar Gunung setinggi Langit tidak diterima Allah
  3. Di pendekkan Umurnya Didunia ini
  4. Tidak dimasukkan ia kedalam Syurga selagi tidak diampunkan Dosanya oleh Ibunya...
  5. Matinya penuh dengan Azab seksaan yang selayaknya.....

Pinjam Gambar dari ILUVISLAM

No comments:

Post a Comment

post menarik dari saya

Related Posts with Thumbnails